Reacties
Reacties 1 - 50 van 86
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| lotte | Leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben. Een… | 15 mei '09 |
| Ton | Lijkt ons ook prachtig om eens door Sydney (en omgevong)… | 15 mei '09 |
| Marjan Hes en fam. | Hoi Rob en Rita, We hebben van jullie verhalen, foto's… | 15 mei '09 |
| Marjan Hes en fam. | Hallo wereldreizigers, Schitterend jullie verhalen… | 15 mei '09 |
| Herman en Ada | Hoi, Blij te lezen dat jullie Sydney zo mooi vinden… | 15 mei '09 |
| Musatafa Sander en Martine | Hallo lieve luitjes Wij zitten hier elke morgen lekker… | 11 mei '09 |
| Musatafa Sander en Martine | Hoi Rob Alles goed, ondanks het enorme appeltaart… | 11 mei '09 |
| Wim en Wilma | Hoi hoi, Wat gaat de tijd snel. Jullie hebben inmiddels… | 10 mei '09 |
| Ton | Hoi allebei, De pagina met als titel hoedhoedhoed… | 10 mei '09 |
| Frans en Jaqy | Hoi Rita en Rob, da's echt genieten daar. Goh… | 10 mei '09 |
| chris hofman | nog steeds: geweldig!! 't is dat 't zo'n… | 6 mei '09 |
| Daphne | Nee, ik ben niet jaloers.. NIETWAAR!! het regent hier… | 6 mei '09 |
| Leonie | Hee Rita en Rob Erg leuk om al jullie avonturen te… | 6 mei '09 |
| Marjan Hes en fam. | Jullie hebben straks weken nodig om op adem te komen,… | 6 mei '09 |
| Fleur | Nou broeder, ik wou het niet vragen, maar ik dacht… | 6 mei '09 |
| Fleur | Lief is ie he? | 6 mei '09 |
| Bo | Hai P&M, Ziet er geweldig uit weer. Pa, hou je… | 5 mei '09 |
| Ton | Wij geven de voorkeur aan een Thaise maaltijd in plaats… | 5 mei '09 |
| Monique en Anny | Onvoorstelbaar mooie foto's. ALs je eenmaal weer… | 5 mei '09 |
| Herman en Ada | Hallo Rita en Rob, Ik hoorde van Katja dat jullie… | 4 mei '09 |
| Frans en Jaqy | Genieten............... Volgens ons is het een Hemel… | 4 mei '09 |
| Karin Nijhuis | Hallo Rob en Rita, Wat hebben jullie prachtige foto's...ik… | 3 mei '09 |
| Fleur | Jullie zijn er zelfs nog informatief/educatief bij!… | 3 mei '09 |
| Monique en Anny | Nog even en dan kunnen jullie je hardsturende dochter… | 3 mei '09 |
| Yvonne & Frans | Dag Rob & Rita. Rob gefeliciteerd met je verjaardag.… | 30 apr. '09 |
| Karin & Peter | Rob, proficiat jongen ! Ik heb vanochtend al een oranjebitter… | 30 apr. '09 |
| Nino en Gerry | Ik zie net dan mijn laatste mail niet is aangekomen.… | 30 apr. '09 |
| Monique en Anny | Goedemorgen jarig jopje, van harte gefeliciteerd met… | 30 apr. '09 |
| Marcel en Willeke | Hallo Rob en Rita, Rob felicitaties, ook van Willeke… | 30 apr. '09 |
| Jan Huijsman | Hallo Rob, vanaf de Crocusstraat een fijne verjaardag… | 29 apr. '09 |
| Annette | Hallo Rob en Rita, Rob je naam is nu goed geschreven… | 29 apr. '09 |
| Ike & Herma | Goede morgen jarige Hoi Rob van harte gefeliciteerd… | 29 apr. '09 |
| chris hofman | Hoi luitjes, Geweldig, ha, ha... van die tulpen!!!… | 29 apr. '09 |
| Mustafa, Ruben, Sander, Martine | Hallo Rob en Rita Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.… | 29 apr. '09 |
| Marjan Hes en fam. | Hoi Rob en Rita, We genieten van jullie verhalen en… | 28 apr. '09 |
| Frans en Jaqy | Hoi Rita en Rob Niets is gewoon en echt alles blijft… | 28 apr. '09 |
| Wim en Wilma | Hoi, hoi, Genieten van jullie reisverslag. Tulpen… | 28 apr. '09 |
| Jolien, Lawrence, Lune en Nora | Hai Rob en Rita. Leuk om allemaal te lezen zeg. Zou… | 28 apr. '09 |
| Ike & Herma | Hallo Rob & Rita Wat leuk om jullie te volgen… | 28 apr. '09 |
| Ton | Hoi allebei, Ik blijf jaloers, vooral nu jullie ook… | 27 apr. '09 |
| Fleur | Glaasje hier, glaasje daar Och wat worden mijn benen… | 27 apr. '09 |
| Rob | Mustafa, Ruben, Sander, Martine en Silvia, Erg leuk… | 27 apr. '09 |
| Mustafa, Ruben, Sander, Martine | Hoi Rob We hebben vandaag op jullie weblog gekeken.… | 27 apr. '09 |
| lotte | Heey Rob en Rita, Zo te lezen gaat het daar bij jullie… | 26 apr. '09 |
| Jan Huijsman | Hey R+R, Ik volg nog steeds jullie reisverslag met… | 26 apr. '09 |
| chris hofman | Hoi Rita en Rob 'Crocodile Dundee', Ha Rob,… | 24 apr. '09 |
| Fleur | Mooi daar ofnie? :D Ik kan het me helemaal voorstellen!… | 24 apr. '09 |
| Ton | Hoi globetrotters, Prachtig wat jullie allemaal te… | 23 apr. '09 |
| Rob | Hoi Frans en Jaqy, Ik hoef niet vaker de rechter richtingaanwijzer… | 23 apr. '09 |
| Annette | Hallo Ropb en Rita We kunnen zo mooi met jullie mee… | 23 apr. '09 |
1 2 Volgende »

- lotte: Leuk om te lezen dat jullie…
- Ton: Lijkt ons ook prachtig om…
- Marjan Hes en fam.: Hoi Rob en Rita, We hebben…
- Marjan Hes en fam.: Hallo wereldreizigers, Schitterend…
- Herman en Ada: Hoi, Blij te lezen dat jullie…
Alle reacties »