Reacties

Reacties 1 - 50 van 86

Naam Reactie Datum
lotte Leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben. Een… 15 mei '09
Ton Lijkt ons ook prachtig om eens door Sydney (en omgevong)… 15 mei '09
Marjan Hes en fam. Hoi Rob en Rita, We hebben van jullie verhalen, foto's… 15 mei '09
Marjan Hes en fam. Hallo wereldreizigers, Schitterend jullie verhalen… 15 mei '09
Herman en Ada Hoi, Blij te lezen dat jullie Sydney zo mooi vinden… 15 mei '09
Musatafa Sander en Martine Hallo lieve luitjes Wij zitten hier elke morgen lekker… 11 mei '09
Musatafa Sander en Martine Hoi Rob Alles goed, ondanks het enorme appeltaart… 11 mei '09
Wim en Wilma Hoi hoi, Wat gaat de tijd snel. Jullie hebben inmiddels… 10 mei '09
Ton Hoi allebei, De pagina met als titel hoedhoedhoed… 10 mei '09
Frans en Jaqy Hoi Rita en Rob, da's echt genieten daar. Goh… 10 mei '09
chris hofman nog steeds: geweldig!! 't is dat 't zo'n… 6 mei '09
Daphne Nee, ik ben niet jaloers.. NIETWAAR!! het regent hier… 6 mei '09
Leonie Hee Rita en Rob Erg leuk om al jullie avonturen te… 6 mei '09
Marjan Hes en fam. Jullie hebben straks weken nodig om op adem te komen,… 6 mei '09
Fleur Nou broeder, ik wou het niet vragen, maar ik dacht… 6 mei '09
Fleur Lief is ie he? 6 mei '09
Bo Hai P&M, Ziet er geweldig uit weer. Pa, hou je… 5 mei '09
Ton Wij geven de voorkeur aan een Thaise maaltijd in plaats… 5 mei '09
Monique en Anny Onvoorstelbaar mooie foto's. ALs je eenmaal weer… 5 mei '09
Herman en Ada Hallo Rita en Rob, Ik hoorde van Katja dat jullie… 4 mei '09
Frans en Jaqy Genieten............... Volgens ons is het een Hemel… 4 mei '09
Karin Nijhuis Hallo Rob en Rita, Wat hebben jullie prachtige foto's...ik… 3 mei '09
Fleur Jullie zijn er zelfs nog informatief/educatief bij!… 3 mei '09
Monique en Anny Nog even en dan kunnen jullie je hardsturende dochter… 3 mei '09
Yvonne & Frans Dag Rob & Rita. Rob gefeliciteerd met je verjaardag.… 30 apr. '09
Karin & Peter Rob, proficiat jongen ! Ik heb vanochtend al een oranjebitter… 30 apr. '09
Nino en Gerry Ik zie net dan mijn laatste mail niet is aangekomen.… 30 apr. '09
Monique en Anny Goedemorgen jarig jopje, van harte gefeliciteerd met… 30 apr. '09
Marcel en Willeke Hallo Rob en Rita, Rob felicitaties, ook van Willeke… 30 apr. '09
Jan Huijsman Hallo Rob, vanaf de Crocusstraat een fijne verjaardag… 29 apr. '09
Annette Hallo Rob en Rita, Rob je naam is nu goed geschreven… 29 apr. '09
Ike & Herma Goede morgen jarige Hoi Rob van harte gefeliciteerd… 29 apr. '09
chris hofman Hoi luitjes, Geweldig, ha, ha... van die tulpen!!!… 29 apr. '09
Mustafa, Ruben, Sander, Martine Hallo Rob en Rita Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.… 29 apr. '09
Marjan Hes en fam. Hoi Rob en Rita, We genieten van jullie verhalen en… 28 apr. '09
Frans en Jaqy Hoi Rita en Rob Niets is gewoon en echt alles blijft… 28 apr. '09
Wim en Wilma Hoi, hoi, Genieten van jullie reisverslag. Tulpen… 28 apr. '09
Jolien, Lawrence, Lune en Nora Hai Rob en Rita. Leuk om allemaal te lezen zeg. Zou… 28 apr. '09
Ike & Herma Hallo Rob & Rita Wat leuk om jullie te volgen… 28 apr. '09
Ton Hoi allebei, Ik blijf jaloers, vooral nu jullie ook… 27 apr. '09
Fleur Glaasje hier, glaasje daar Och wat worden mijn benen… 27 apr. '09
Rob Mustafa, Ruben, Sander, Martine en Silvia, Erg leuk… 27 apr. '09
Mustafa, Ruben, Sander, Martine Hoi Rob We hebben vandaag op jullie weblog gekeken.… 27 apr. '09
lotte Heey Rob en Rita, Zo te lezen gaat het daar bij jullie… 26 apr. '09
Jan Huijsman Hey R+R, Ik volg nog steeds jullie reisverslag met… 26 apr. '09
chris hofman Hoi Rita en Rob 'Crocodile Dundee', Ha Rob,… 24 apr. '09
Fleur Mooi daar ofnie? :D Ik kan het me helemaal voorstellen!… 24 apr. '09
Ton Hoi globetrotters, Prachtig wat jullie allemaal te… 23 apr. '09
Rob Hoi Frans en Jaqy, Ik hoef niet vaker de rechter richtingaanwijzer… 23 apr. '09
Annette Hallo Ropb en Rita We kunnen zo mooi met jullie mee… 23 apr. '09

 1 2 Volgende »